неділя, 24 листопада 2013 р.

24 листопада 2013 року
Сьогодні я створив блог, в якому буду описувати працю над моїм проектом "Алгебра поза шкільною дошкою".
До цього часу праця над проектом йшла, незважаючи на відсутність її опису в блозі.
 В день настановчої конференції, 12 листопада, я отримав завдання - придумати, як буде називатися мій проект, написати до нього ключове, тематичні та змістові питання (пояснення, що це таке, я отримав на конференції).
14 листопада я розпочав роботу над проектом. Була створена однойменна стаття в Фізмат-Вікіпедії. В ній я заповнював пункти відповідно до зразку, з яким ознайомився раніше.
18 листопада я продовжив працю над проектом. Був скачаний електронний підручник з сайту "ЗапоВікі". Розпочалася робота з заповнення звіту.
Робота припинилася до сьогодні через відсутність необхідної літератури. Тепер, маючи все, що мені необхідно, я продовжую працю.

Немає коментарів:

Дописати коментар